Followers


ShoutMix chat widget

Friday 28 October 2011

BORINK


Masa cuti seminggu ni sangat borink,duk umah tak gi jalan2 ngan kawan,tapi adela Syazwani dtg umah aku kiteorang lepak.Masa cuti kalau bukak fb mcm da x de mood,tapi kalau time skola barulah ade mood nk bukak fb ni.Lepas habis jer cuti ni mesti dpt result peperiksaan akhir tahun,tak sabar rasenyer nk dpt kertastu.

Buku teks pon kena pulangkan lepas tu ambil buku teks tingkatan 2 pulak.Cuti skola ni aku tido lambat pulak.   Kalau time skola tido awalla. Aku x sabar nk masok skola balik. Nak jumpa my buddies,kawan2,cikgu-cikgu dan warga SMK Seremban Jaya 2. Kan best kalu masa cuti ni aku dpt gi jalan2 ngan maksu aku dan jalan2 ngan kawan2 tentu seronok kan.

Untuk cuti bula 12 belom tahu borink ke tak kan. Tak lama lagi aku akan dpt adk baru mesti comel. Kalau borink aku akan meluangkan masa bersama adik tersayang. 
OK sampai sini saja.
ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment