Followers


ShoutMix chat widget

Sunday 9 October 2011

Jalan-Jalan bersama my buddies


Hi,
Inilah geng aku yang paling gempak sekali kalau lepak.
Walaupun rumah aku kat Seremban Jaya aku tetep nak jumpa ngan Syazwani,Syahira,Syafina, dan Jafni.
Waktu aku nak datang rumah Syazwani,Syahira dan Syafina bawak aku naik motor memang lawak masa tu,kitorang kena kejar ngan anjing,
aku yang paling gelabah sekali masa tu.
Tak lama selepas tu Jafni datang dengan memakai baju kurung.
Apa lagi Syahira dan Syazwani pun gelak besar kat Jafni, yela waktu tu Jafni baru balik dari kenduri kahwin manalah sempat nak tukar baju.Yang paling best sekali waktu kiteorang nak gi rumah Fatin pastu lepak kat TAMAN PERMAINAN syok giler lah masa tu.
Kiteorang ambik gambar ramai-ramai,mula-mula Jafni tak nak ambik gambar,apabila aku paksa dia barulah nak.Jam pukul 4 petang kiteorang pergi ke rumah Syazwani, kerana mak dia masak NASI GORENG. Syahira dan Syafina si kembar ni sampai tambah makan.
Sporting jugak mak dan ayah Syazwani nih

p/s: My buddies selalu happy kalau jumpa dan sporting.

No comments:

Post a Comment